در خیال

گاه‌نوشته‌ها و عکس‌های هـ. جعفری نوده

در خیال

گاه‌نوشته‌ها و عکس‌های هـ. جعفری نوده

اولین یادداشت سبز

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۸۷، ۱۲:۳۷ ق.ظ

به نام خالق تمام زیبایی‌ها

سلام عرض می‌کنم خدمت همه عزیزان و دوستان و خواهران و برادران و پدران و مادران

قرار بر این شده است که برنامه‌های «سفر سبز سال 1387نوده» از طریق اینترنت اطلاع‌رسانی شود. طبیعی بود که سهل‌الوصول‌ترین و بی‌هزینه‌ترین روش (ایجاد وبلاگ در سه سوت!) را انتخاب کردم و دست بکار شدم.

[قابل توجه آقا فرید منتخبی که چندین و چند ماه قبل قول داده بودن که موضوع را با حمید آقا منتخبی و آقا هادی در میان بگذارند تا وب سایتی را برای روستای نوده طراحی کنند. همچنین قابل توجه حسین آقا محمودی که در خطه سرسبز شمال ماهیان سفید را برنزه کرده و میل می‌فرمایند، و بی خیال یک وب سایت شده‌اند ]

و اما بعد:

الف) در جلسه‌ی یه خرده رسمی که در تاریخ 23/01/1387 در منزل آقای کیشاد حسنی و با حضور حاضران و ارواح غایبان تشکیل شد، بعد از مشورت‌های لازم قرار بر این شد که به حول و قوه الهی سفر سبز 1387 در روزهای 14 ـ 18 خرداد ماه آینده انجام شود. مهمترین دلیل انتخاب این تاریخ تعطیلی 5 روزه بود که امکان گرد هم آمدن دوستان زیادی را ممکن می‌ساخت.

ب) کمیته اجرائی در نظر گرفته شده برای سفر امسال عبارتند از آقایان: مسیح اله مرادی، عدالت رشیدی، حمیدرضا نیکومنش، مظفر بختیاری، یدالله رحمانی و هاشم جعفری.

ج) نمایندگان استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و ... منتظر دریافت احکام صادره باشند. البته از حقوق و پاداش و اضافه‌کاری خبری نیست. پس الکی دلتان را صابون نزنید.

د) اطلاعات تکمیلی و دقیق متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

ه) خواهش می‌کنم آدرس وبلاگ را به دوستان اس. ام. اس کنید تا همه مطلع گردند و نظرات و پیشنهادات و ایده‌های خود را از طریق امکان ارسال پیام وبلاگ ارسال نمایند تا مراسم به نحو احسن برگزار گردد.  

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 
  • هـ. جعفری نوده

نظرات (۶)

سلام . دستتون درد نکنه - ما هم سر قولمون هستیم اما اگه خدا خواست کمی پربارتر (بیش از 3 سوت)
  • حمید رضا نیکومنش
  • سلام ، برای شروع خیلی خوب است امیدوارم باسه فر جه اضافی (6سوت)آقا فرید به چگالت موضوع کمک کنند، از همسفران سبز اندیش تقاضا میشود برای پر بار شدن سفر حضور فعال داشته وپیشنهادات خود را در خصوص برنامه ها ، مسیر حرکت ونحوه پذیرائی به اطلاع کمیته اجرائی برسانند.در خاتمه به استحضار طراح محترم فتوبلاگ میرسانم که بنده غش میکنم برای bakgroundسبز! الهی که قلمت نافذ تر وافکارت دینامیک تر باد و منورتر باد.

    ارادتمند - حمید رضا نیکومنش
  • ابوطالب جعفری
  • با سلام .دستتون درد نکنه خیلی خوبه -از زحمات شما بزرگواران متشکریم-لطفادرصورت امکان عکسهای بیشتری ازروستا رادرفتوبلاگ قراردهیدتابیشتر از اینها از هنر زیبای عکاسی شماوطبیعت بکر سرزمینمان بهره مند شویم .
    سلام -سری هم بهwww.takzang.irبزنید شاید مشتری شدید.البته مخصوص آقا هادی است .
  • مهدی بختیاری نوده
  • باسلام وعرض تسبیت جهت سالگرددرگذشت ابوی بزرگواروعموی مرحومتان خواهشمند است درصورت امکان چندقطعه عکس قدیمی نیزدرقسمت فتووبلاگ قراردهید.
  • محمودی نوده صادق
  • برنامه سفرسبز ما را به یاد خاطره شیرین زنده یاد ثیاب عمی جنت مکان و ممی دائی انداخت..... لذا خواهشمند است در صورت موجود بودن عکس رحمت ا...علیه آن را در فتو بلاگ قرار دهید باتشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی