در خیال

گاه‌نوشته‌ها و عکس‌های هـ. جعفری نوده

در خیال

گاه‌نوشته‌ها و عکس‌های هـ. جعفری نوده

چند مطلب

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۲:۱۹ ق.ظ

1. لینک سایت "تک زنگ" را که متعلق به آقا هادی منتخبی می‌باشد در بخش مربوط به پیوندها قرار دادم. توصیه می‌کنم حتما مراجعه کنید. البته قبل از مراجعه حتما یک نفر مترجم همراه داشته باشید! چون سایت به زبان انگلیسی است و نسخه فارسی ندارد. آقا هادی در فکر ورژن فارسی نیز باش.

2. آقا هادی در یادداشتی که لطف کردن و گذاشتن، ضمن اظهار لطف ـ که از ایشان تشکر می‌کنم ـ بنده سراپا تقصیر را "متهم" به استفاده‌ی ابزاری از "اسم جد اندر جدشان کرده‌اند". در این رابطه باید عرض کنم که نه تنها این موضوع را تکذیب می‌کنم، بلکه خیلی هم استفاده‌ی بهینه کرده‌ام! جون من حال کردین J حالا بخاطر این اتهام ناروا بنده شما را محکوم می‌کنم به طراحی یک وب سایت درست حسابی برای روستای نوده با هزینه آقا فرید منتخبی. همه را هم دعوت می‌کنم یک پیامک به شماره همراه آقا هادی (+98-935-256-8298) بفرستند و این خواسته به حق را پیگیری کنند.

3. دو عکس جدید در فتوبلاگ نوده قرار دادم.

۴. الان ساعت ۳۰ دقیقه بامداد است و باید برم بخوابم با اجازه شما.

  • هـ. جعفری نوده

نظرات (۱)

سلام.
من که خودم داوطلبانه حکم شما رو قبول کردم.
حمید خان منتخبی گویا داره زیرآبی کارایی می کنه که یهو قراره صداش در بیاد(در مورد سایت و اینا...) تا اون موقع که فکر کنم دیر هم نیست صبر کنید، اگه خاص نوده نبود(که نیست) و مطالبش نظرتون رو در مورد نوده تامین نمی کرد چشم، سایت مخصوص نوده با من.
بابت لینک دست شما درد نکنه اما مطالب سایت کلا عوض شده.الآن هم چیز خاصی توش نیست تا تکمیلش کنم. نسخه فارسی هم به روی چشم...اما همه جا مترجم و نسخه فارسی پیدا نمیشه ها!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی